All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

torsdag den 31. december 2009

Nyt år, ny start?

HI there folks.

så blev det min tur til at lave en blok.. egentlig havde jeg lovet mig selv først at lave sådan noget sjov her når jeg får et spændende liv ^^'' men det er jo nytår så mske er det alligevel et godt sted at starte.
ingen billeder i første omgang.

1: jeg ligner en selvdød gnu ^^
2: jeg har ingen batterier til mit kamera
3: mit kamera er crap xD så det ville alligevel ikke tage nogle gode billeder

det er her hvor det er meningen man skal skrive om sine oplevelser? har været hjemme hos min veninde Haku og spise hende fra hus og hjem (det gør jeg gerne nu hvor hendes mor så fint tilbød det) og det var fantastisk! vi så den dejlige film avatar sammen og det var fantastisk! sden film er et must! fuck at det koster 95 kr! ^^ ^^

og så er min venindes julegave kommet ind af døren <3 en hvid paryk. she will like it yes? yes?

panda is out ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar