All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

søndag den 24. januar 2010

At være, eller ikke at være:

...... en sandkrabbe.... c'mon.. det kunne da være fedt?

nu er det i slutningen af januar, og jeg burde endelig havde travlt, da jeg jo blliver voksen engang i feb.. hvor blev tiden dog af?! hvad har jeg brugt den her måned på?! (ja, jeg spørger JER xD jeg ved det nemlig ikke)
alligevel så kaster jeg mig ud i det og forsøger at ramse det op:

1. været på januar udsalg 4 og brugt alt, ALT for mange penge... på en måde syndes jeg at det er fair nok da det gør mig i meget bedre humør og jeg bruger alle de ting jeg køber meget groft. så det faktisk er helt ulækkert :3

2. besøgt og 'udnuttet' andre. yes. :3 taget deres seng, taget deres mad og deres kvinder. fordi det er det som jeg kan. Og det er også fair nok, nu hvor alle MINE damer får kærester og bliver taget fra mig T3T (yes Maria H!! im looking angry at youuu~.... dick)

3. kæmpet for overlevelse på grund af sneen, skole, familie, og lillesøstre. its very, very hard i tell you. Og man skal eterhånden være hurtig hvis man vil have den gode mad i kantinen... når jeg kommer derned er der altid en der har taget den sidste pizzasnegl.

4. tegnet på min lille tegneserie (ikke noget jeg gider plabre om her, gør jeg nok udenfor min blog)

5. farvet hår på min søster, reddet min kat to gange (en gang fordi den fik et kyllingeben galt i halsen og jeg måtte stikke en finger ind for at få den ud... anden gang da den kravlede op på taget)

6. kigget på undertøj jeg aldrig køber

7. opdaget at jeg nok burde søge om SU.. i en fart O_O

8: været syg og dårlig. yes i have :3 men jeg holer humøret højt, for jeg har nemlig også læst hetalia fanfition (thank you for showing me it nanna)

9: ikke mere endnu. har lagt mærke til at jeg sjældent for kommentare (selv om jeg så godt kan lide dem.. neeh) så hvis i har nogle ideer til hvad jeg burde give mig til her de sidste dage så skriv :o jeg kan så godt lide det

-------------------------------------------------------------------------------------

hvorfor, HVORFOR skal jeg være så langsom om at svare? D: vil så gerne tage facebookchatten i brug men når aldrig at svare folk før de lukker af.. that makes me a saaad panda..



-------------------------------------------------------------------------------------

.... det her giver NADA mening... PEOPLE?! why do you keep sending me crap i dont understand on FB xD??



-------------------------------------------------------------------------------------

panda is out~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar