All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

onsdag den 6. januar 2010

H&M er gud! (i hvert fald lige i dag)

H&M burde være dagens høvding. yup. it sure should. efter et helt år på efterskole (et godt år vel og mærke ;P) tænger mit gamle klamme tøjskab at blive skiftet lidt ud. UD med bukserne der er blevet for store og UD med trøjerne med gamle kakaopletter på det er ætset ind i stoffet. jeg er efterhånden nået frem til at det er i orden at være sit gamle tøj utro så længe det er til fordel for ens udseende... eller.. for at gøre en lang historie kort: Jeg mangler nyt tøj, og det er NU



Det gjorde mig glad indeni da jeg kunne gå ind i den nye H&M i silkeborg og se at der slet ikke er så farligt som jeg havde troet. jeg burde havde vovet mig derind meget før. damerne derinde er søde og der er ingen høj usmagelig musik som skriger en in i øret fra nogle billige højtalere i loftet. stille og roligt. og BILLIGT. det gør mig seriøst glad at jeg kan få et helt sæt for kun 100 kr. (det gør mig også glad at jeg som 17 årig kan passe nogle af de trøjer for dem på 12 i børneardelingen ;P yay! more for me!)

Endelig findet jeg alt for meget tøj i H&M hvor jeg tænker: ''OMG!! den burde (indsæt navn) have!'' eller ''hvis (indsæt navn) var her ville hun/han bare kaste sig over den!'' især fandt jeg en nederdel jeg tror en vis Thi-chan ville æde rå :3 ville ønske hun havde været der neeh ~

Panda is out for now :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar