All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

fredag den 5. februar 2010

Heeeeres Matty!!

Klokken er 22:13 og jeg har hermed spildt 20 minutter af mit liv på at lave en useless billedserie med mig selv som matt fra Deathnote.. men det var nogle ret hyggelige, spildte 20 minutter.. :3

Det er min mor der stod for at fotografere med et lille bitte crappy kamera, og hvis billedet failer, giver jeg alt skylden til min søster som ikke kunne lade være med at lege rapporter i baggrunden. som altid kan jeg regne med hendes fulde 'support'. feks kom hun med kommentarer som ''Hold kæft du flæsker på halsen'', ''DELLE DELLE DELLE DELLE'' osv osv. lovely to have a sister (:




Billedet her var faktisk svære at få frem end jeg troede. vi måtte prøve næsten 7 gange ;P




Jeg kunne sagtens havde valgt et mere... charmerende rum til mit fotoshoot, men toilettet havde nu sin egen charme




SLEMMER HUND D:




Panda is out for now~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar