All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

torsdag den 8. juli 2010

Long time...

..No see

yes. det har været lidt hektisk, da jeg har forsøgt at rette nogle fejl på min blog og give den et nyt og lidt smukkere look. pimp my blog! yes ~ nu ser her nogenlunde ud. jeg kan specielt godt lide min seje skumfidus-skidende-unicorn jeg vil kalde Xandir, efter ham fra 'Drawn Together' <3<3<3>

We all love you xandir >




Nå ja. times goes by og jeg har ikke slappet ordenligt af, EN ENESTE DAG AF SOMMEREN! AAAARGH! ikke at hænge ud med folk ikke er afslappende, men det forstyrrer virkelig min døgnrytme da jeg gerne vil være oppe med dem så længe som muligt ^^'' pis. I det mindste har jeg ikke kedet mig. jeg har hændt ud med Haku fra århus, og vi bagte seje småkager sammen! seriøst! de var så smukke at man kunne tude <3>




woop woop woop woop woop woop woop woop woop woop woop woop woop
PACMAAAAAAAN
























- Its guy love >





*------------------------------------------------------------------------*







Jeg er næsten færdig med mit amy rose cosplay forsøg nummer 2! hu-hah! og jeg må sige det er ret godt hvis jeg selv skal sige det >EN ENESTE GANG! ...... hvis ikke det var fordi der var for langt at gå havde jeg seriøst sparket mandens lovely røv~




dog gav han mig en helt fantastisk smuk gave.. jeg blev vækket klokken lort om morgenen af en grim mand med kasket og briller som havde en kæmpe stor buket blomster til mig <3>



(kan ikke tåle skidtet. jeg har allergi... dog spiste jeg lidt af det og måtte dopes med piller bagefter D: det måtte jo ikke gå til spilde ne?)


Her er en lille skitse af blomsterne da den ægte vare er ved at være ret død og jeg er for doven til at tage et bllede >


btw så har jeg besøg af mark fra efterskolen lige nu, og han misbruger mit pokemonspil mens jeg skriver herinde xD så det er alt lige nu- i mit næste indlæg vil jeg lægge noget om mit nye kostume ind, og nogle tegninger af min nye unicorn maskot Xandir <3>











Panda is out ~


2 kommentarer:

  1. XAANDIIIIIR! x'D hvor er du dog dejlig <3 love on him, Ilu ur unicorn-mascot ~
    og er du syg, jeg glæder mig til at se dit cosplay ; 3; og jeg vil selv så gerne sy også.. vil til Herning og købe stof.. ja, jeg vil så. Og så skal du komme over sammen med April og sy kigurumis!

    SvarSlet
  2. hell yeah! i want my skitzoooo xD haha <3<3

    SvarSlet