All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

torsdag den 23. september 2010

True happiness




If there's a place inside this world
Where hopes and dreams are not yet lost
We'll stand and climb against these walls
And fight this fight forever more
If there's a place inside this world
Where we must go back to once more
Until the day
We find that place
We're not alone

___________________________________________________________________

I går lavede jeg en tegning til en af mine venner Emma (http://www.emmagwan.blogspot.com/) ~ det gjorde mig så glad at hun kunne lide den! Jeg failede med farverne, og den blev ikke så pæn som jeg havde håbet, men jeg håber virkeig at hun vil se bare lidt af den kærlighed der er lagt i den ~

I dag skal jeg til Herning med Doitsu og købe stoffet til vores kostumer! I CANT WAIT!! Det bliver bare mega hyggeligt, og måske vanker der en hotdog på vejen! ;D

___________________________________________________________________

~Jeg smiler, jeg er varm, jeg griner, jeg drømmer, jeg hviner, altså er jeg glad~

Der er mange ting der er med til at gøre mig lykkelig,for ja, jer er skam lykkelig ~ Og i dette blogindlæg vil jeg remse nogle af dem op.

*At være lykkelig er*

At solen skinner

At grine med dig

At blive grinet af og med

At få dig til at smile

At blive kildet i knæhaserne

At se et barns smil

At du husker mig

At tegne

At drømme om fremtiden

At hvile sig i en solstripe

At spise prinsestjerner

At se jer alle sammen

At du opsøger mig

At du lader mig se dig græde

At spille katamari

At få ros

At rose andre

At græde af glæde

At gå lange ture i skoven

At sy et cosplay

At sy et cosplay med dig

At møde nye folk

At du åbner dig for mig

At du ser mig

At spise dine kager

At være længe oppe for din skyld

At du siger mit navn

At gå i kirke

At dufte til regnvejr

At købe nyt lækkert tøj

At kigge på kunst

At se serie

At give dig et lækkert måltid mad

At du vil være min drama partner

At du sætter dig hos mig i timen

At give dig en gave

At besøge dig

At snakke til langt ud på natten med dig

At kysse dig

At kramme dig

At din familie laver ekstra mad til mig

At jeg kan rydde op efter dig

At du savner mig

At du elsker mig

At du viser mig det du kan lide

At du siger din mening

At du betror dig til mig

At du tager mig med

At du kalder på mig

At skabe

At give penge til gademusikanter

At være brunette

At se dig blomstre

At lytte til dine oplevelser

At opleve med dig

Ronnies timer

At se min far i bedring

At dele min mad med dig

Is på en varm sommerdag

Hyggedruk

At det går godt for dig min ven

At jeg kan elske dig

Når du ser en hjort

Når en fugl kvidre

At hoppe i vandpytter

At spise slik med dig

At se en god film med dig

At se animal planet

At læse 'paradox'

Når du tager min hånd

Når du giver mig et kram

Når du vil lytte til mig

At se på fuldmånen

At læse tegneserier

At møde din familie

At tage billeder af dig

At krølle sit hår

At se solen stå op

sætningen ''jeg fik en dag mere''

At kunne bærer dine sorger

pigeaftener

At du invitere mig

At du ringer til mig

At studere dit ansigt

At tage i biografen

At nå min bus

At gå i kigurumi

Når jeg spiser mig alt for mæt

At have en x-ray

At få en god ide

At lade dig vinde et spil

At se på kærestepar, der elsker hinanden

At hører gammel musik

At hører min fars historier

Når du er forelsket

Når jeg er forelsket

Når jeg elsker dig

Når du læser min blog ~

Mange tak fordi du kiggede med

Panda is out

2 kommentarer:

  1. holy fucking CRAP! Det var dog et horibelt langt indlæg. Men det var simpelthen så smukt at jeg var lige med at græde x'D Panda, things like these are one of the many reasons to luv you..

    SvarSlet
  2. Du glemte det sidste punkt...
    At være lykkelig er at have en Panda at gøre det hele med <3

    SvarSlet