All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

mandag den 11. januar 2010

Emma + kjole = knæhøj karse!! <3 <3

Yo' peoples.

her kommer jeg med 3 gode grunde til hvorfor emma BURDE gå i kjole.. seriøst.. jeg har luret den dames tøjskab og hun har en overflod af lækre nederdele hun aldrig bruger. WHY EMMA WHY??!! vi vil alle sammen gerne se dine lækre stænger! hvorfor piner du os med at pakke dine lamseben ind i bukser? why? why do you hate us?! <3

haber det her vil kunne overbevise folk hvorfor jeg har ret:

1.




... tøsen har en MILLION fede nederdele!! soom samler støv o.o se så af få dem ud af skabet. de skal ud i den friske luft og få søde kinder! (jajaja... jeg ved godt at hun ikke ejer dem der er billede af her.. men de er da flotte er de ikke?.. de pynter..)

2: Emmas transportmiddel er en cykel.. Cykel= smækre veltrænede ben! behøver jeg sige mere?

3: og sidst men ikke mindst... hvis ikke vi får vendt hende til jole nu, hvordan skal hun så nogensinde kunne gå i hvidt hen af kirkegulvet? her er noget eyecandy! se se! hun er fantastisk i kjole! that face, and that dress match!!




Kan du se pointen? ellers trænger du godt nok til briller!

3 kommentarer: