All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

fredag den 15. januar 2010

Fantasies come true...

....And now I find, what was always in my mind, was in your mind too?? Who knew?

Fantasies come true!!

Yes yes yes xD man får rent faktisk noget ud af at skrive herinde <3 tak til jer som der læser (utroligt i ikke har noget bedre at give jer til people xD)



THIS IS THE SHIT IM TALKING ABOUT!! xD looook! pretty pretty!! panda is very, very pleased <3


Jeg er blevet klippet, yes! FOR REAL... ikke at der er den helt stoe forskel endnu, men jeg tager min klipning bid for bid så jeg ikke får hjertestop over forandringen. dem er jeg nemlig ikke så god til. specielt ikke når det er på mig selv. det er derfor jeg er ved at starte en soapopera nå jeg brækker en negl.. nu har jeg passet og plejer og elsket den negl i 2 uger.. og så knækker lortet.. *shoot it*

jeg vil forsøge at lægge noget coolt ind senere engang når jeg er kreativ, men lige nu har jeg bruge alt min kreativitet på at rydde op på mit værelse. tror jeg vil lave et 'før og efter' billede engang. bare så folk kan se hvor effiktiv jeg er :3

Pansa is out for now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar