All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

mandag den 29. marts 2010

Im walking on sunshiiiine~

woooaaah ~ jeg er glad. glad for alt. livet flasker sig og selv om alting ikke er præcis som det burde, er jeg glad og holder humøret oppe. jeg føler virkelig at jeg har overskud :3 go me!

i præcis dette øjeblik sidder jeg i ARRIVA tog og (surprise) skriver blog. jeg skal hen og besøge Germanys familie, og for satan de er nogle dejlige mennesker (:

har over i købet taget en stor æske slash pakke chokolade med til dem som de kan hygge sig med, mens jeg stjæler deres Søn.



inden jeg steg på toger ville jeg have to små minipizzaer, men da jeg stod og fumlede med pengene, tabte jeg min mobil som gik e 4 stykker o.o mobil, bagklap, hukommelseskort og batteri. en random men venlig mand hjalp mig med at samle delene op og samle den rigtig, da det var svært at lave hundekunstner med 3 tasker, en pose med pizzaer og en mobil i 4 dele. hvor jeg dog elsker almindelig menneskekærlighed. Han må være dagens høvding ^^

-------------------------------------------------------------------------------------
for sjov vil jeg dele min togoplevelse med jer
Pandaens togdagbog:

At rejse er at leve 16:14
Her i toget har jeg min egen lille spot, ved vindueplads. dog har jeg kun to halve vinduer da de har placeret en stor usmagelig stolpe lige der hvor det var meningen at jeg skulle se Engesvang-skov. men man kan jo ikke være lige heldig hver gang. ellers hygger jeg mig bare med to pizzastykker til 25v kr, min computer og tvet foran mig hvor de viser en genudsendelse af dronningens nytårs tale... FAIL xD vi er en fjerdel gennem året nu.


Pik og patter? 16:35
To fyre der sikkert hedder Brian har sat sig foran mig i toget. aldrig før har jeg hørt så meget råben og skrigen om patter, fisser og dillertjavs i en stillezone? guys, guys. jeg ved godt der ikke er andre end os tre i hele vognen, men skal jeg virkelig hører om alle de damer i er sammen med og hvor lækker Inger er.. hvem fanden hun så end er ^^'' håber de står af i Hammersund.


Doitsu Doitsu!! 16:44
God hvor er drenge endelig en ulækker opfindelse... ikke ligesom min doitsu.. han er dejlig.. men han går heller ikke ind under kategorien 'dreng' han er nemlig Macho Potato! jeg savner ham.. især nu hvor jeg har hørt på de her to sørgelige tilfælde af hankøns væsner. Inger, Betinna, Sofie V og sofie F, Jannie og Dorthea.. GOD de snakker om damer x3x .. jeg savner Germany


Fader vor.. 16:49
Vi er i herning og drengene er begyndt at synge...

Saved 16:55
Heldigvis stod de af her i herning. min togtur er officielt reddet, men nu er min spot blevet overtaget af 4 fnisende teenagepiger der vidst heller ikke har forstået af det her er en stillezone. oh well. i det mindste snakker de nok ikke om pik og patter..


Bim Bam Busse 17:03
har valgt at lade som om pigerne ikke er der. de opfører sig jo ordenligt selv om de larmer, og taler i de mindste om interessante ting der er værd at lytte på. jeg har på meget kort tid fået en masse af vide om de X-Factor afsnit jeg ikke har set. og i det lille tv skrot for mig viser de nu en film om haletudser, Go me! nu skal jeg bare til skjern og skifte til bus. og der ryger forbindelsen så resten af rejsen for i ikke.

.... 17:05
hvem fanden kalder en by for ''Studsgård''??!!

Money Money 17:11
Kontrolløren kom. dejligt. især når jeg har brugt 71 kr på billet. er det kun mig der føler det er penge ud af vinduet, når jeg betaler over 50 kr for en billet og IKKE bliver tjekket?.. btw er det en pige med super sexe regnbue gummistøvler i min dokumentarfilm om haletudser. det er overraskende spændende når man tænker på at der ingen lyd er xD..¨

Mien Gott! 17:13
.. kan en by hedde Troldehænde??

jeg er i skjern nu ^^ bye bye

-------------------------------------------------------------------------------------

Nu når vi taler om overskud, vil jeg gerne præsentere min fremtidsdrøm.





























JEG - VIL - HAVE - EN - HUND!!!!
dog har jeg allerede en hund, en dejlig en jeg virkelig elsker. men når jeg engang flyvet fra reden vil jeg ikke være alene i min lejlighed. jeg vil vækkes hver morgen af en klam, våd hundetunge ja, jeg vil så! dog vil min drøm om en rottwieler eller en Sant, B nok aldrig blive til noget så jeg starter i de små. En Mops eller en Fransk bulldog ville være fantastisk. de er rolige og tykke hunde. det sidste jeg ville ønske mig er en lille arrig, yippi hund x,x ingen lille tæppetisser til mig. næ nej. en flæskehund, ja tak!!

har allerede overvejet navne: Einstein er ret godt... Men Tope, Tony, Loke, Felix og Ludwig er nu heller ikke dårligt.. jeg kunne kalde den Ivan eller Russia fra Hetalia? Kolkolkolkolkolkolkolkolkolkol ~

-------------------------------------------------------------------------------------

Bonus pic: efter alt den snak om Alice in Wonderland ville jeg lige prøve at kopire hjerterdames læber, i fail. især med skide dårligt kamera




Take care - Panda's Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar