All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

torsdag den 22. april 2010

Long time, No see

HEY there loved ones. missed me? naturligvis ikke men jeg hygger med tanken om at i faktisk gjorde ~ jeg har ikke opdateret, og jeg har DØD dårlig samvittighed o.o specielt fordi jeg har haft en masse at skrive om.




her fredag den 12. tog jeg til Skotland med klassen fra HF. vi skulle op klokken fucking 4 om morgenen for at nå toget!! det var forfærdenligt og jeg lignede en slagtet babysæl! nogle dage før havde jeg inviteret Doitsu ud på sin første date. den før har altid inviteret folk ud men aldrig selv blevet inviteret xD poor guy! godt jeg gjorde det. *klappe sig selv på skulderen*

men nok om mit kærlighedsliv. Efter en lang og tårervældende afsked med min mobil, tog vi toget til kastrup lufthavn. Vi skulle flyve til skotland, hvilket jeg specielt ikke var begejsret for. jeg er skide flyveskræk, men heldigvis kom jeg til at sidde ved siden af en der var mere bange end mig. det hjalp faktisk lidt på det :3

mn guess what? island skider på os og spytter sine klamme røgskyer efter os så vi er fanget i skotland i 5 dage over tid, med dårlig mad, dårlig service og frustrationer. jeg har et liv derhjemme! D: og jeg skal lave mit canada cosplay ellers så dør jeg!




Tegningen ovenover beskriver meget pænt den vej vi fløj derhen, og den omvej vi måtte tage hjem på grund af den skide rødsky. den Blå er den RIGTIGE og den røde er OMVEJEN.

i det mindste kom jeg da til Amsterdam.. og JA der lugter af hash x,x Ad bad ad bad
.... hehe... jeg var ''i'' Tyskland (: .... den joke vil kun Nanna eller en hardcore hetaliafan forstå.. well xD nok om det:

-
-
-
-
-
-





Skotland var slet ikke så slemt.. Edenburch er en smuk, smuk by og der er flinke mennesker.. maden smager af lort xD men skønheden opvejer det. jeg gik i klitter (dog med smerter på grund af dårligt led, men jeg nød det!), tog på spøgelsesjagt på skotlands mest hjemsøgte kirkegård, så på kirker, museumer, så mine lærere fulde, så 'night garden og lazytown i fjernsynet. det var bare livet xD lige indtil askeskyen kom.. ååååh de satans vulkaner! Men som sagt var det virkelig hyggeligt de første dage. jeg fandt blandt andet to fantastiske butikker. den første hed 'I Love Candy' og var en slikbutik der solgte slik fra de glade 80'er. man kunne køb de mest giftige kager ;P


















Alt var lyserødt. så sødt. jeg kunne havde taget hele butikkn med hjem hvis den kunne havde været i min lomme. jeg var meget fristet. det lykkedes mig også at bruge ca, 10 pund deride hvvilket i danske penge ca. ville være 90-100 kr.



Min hyldest til butikkerne i skotland. 'Joe' er en butik kun me smykker der ligner slik, eller andre fine sager og er fyldt med regnbuer. iggnorer de sure mennesker der går ud af butikken og se i stedet på den bedårende lille pige der peger <3 <3 <3



Mere kommer der ikke ind nu. jeg er træt, ligner en selvdød gnu efter at nogle fugle har hakket i mig og har stress på grund af tegning og syning xD men i kal nok få mere om skotland i morgen

Panda is out for now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar