All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

mandag den 31. maj 2010

Crazy shit..

.. thats me life ~



''Vi er alle samlet her i dag for at tage afsked til Pandaens Nokia alias Mobil-chan. lev stærk og dø und var altid hans motto når han kestede sig ud i vilde fare. vandpytter, asfaldt, soveposer og frost. Alt dette tog han med et smil på læben. selv da hans kamera og lukkeknap gik i stkker lo han blot højt. det er tragisk atså und og frissk en sjæl skal forlade os. vi mistede ham på grund af en meningsløs ulykke. lad os alle mindes ham og lade det varme vores små kolde hjerter. rest in peace''

nemlig. min gode gamle mobil døde da den gik ud. den ville aldrig vågne igen... tror det var en overdosis eller bare fordi dens tid var inde.. nå ja.. jeg savnede den i 9 timer, så fik jeg en ny. <3 sig hallow til den nye og forbedrede, og ikke minds mere pinke MOBIL-CHAN2 <3<3<3 den er lidt større end den gamle men den er lyserød! i like i like!




Taaaa-fucking-daaah!

eller sh ar jeg det godt. jeg hygger mig og har lige fået SU. skal til skriftelig matematik i morgen, og efter det skal jeg alsrig ALDRIG nogensinde de det fag igen! Jaaho! Jaaho! jeg får helt lyst til at smide tøjet og danse 'yatta af bare glæde <3 om meget snart vil jeg lave en video på grund af noget hetalia protjekt og vil lægge den herind ~ enjoy når den tid kommer


Panda is out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar