All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

lørdag den 14. august 2010

brown and blue dont match....

.. and my eyes are REALLY brown.
Dem der har sagt at alle er super smukke med circlelenses løj. har lige købt mig et par i blå som skal bruges til mit canada cosplay.. and you know what? i look like a fucking freak xD

Look out! An Alien!!



(de blå kontaktlinser gjorde ondt i starten.. så jeg græd xD)



-------------------------------------------------------------------------------------------------

en hurtig lille baby opdatering fra genki.

det var GRINEREN!!





Mødte en masse søde mennesker og blev igen væltet helt omkuld af hvor mange smukke og venlige ansigter der er til sådan en con. really <3>

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Connen var virkelig dejlig og syndes det var alle pengene værd. rejste dertil sammen med emma og indtil ringsted havde vi selskab af April og hendes mor. seriøst. de to har det dejligste mor og datter forhold, og billegene var bare SÅ grineren!

Først og fremmedst vil jeg gerne takke Emma og Thisted! dejlige damer

i gjorde virkelig noget for at min con blev speciel ~ de var rigtig søde til at grine med (og af) mig når jeg failede i at øve vores dans til connen (som jeg btw failede GROFT i.. skyd mig, jeg skammer mig) ~~fik ikke meget af spise eller at drikke på connen hvilket nu kan mærkes i at min appetit er fuldkommen væk og min mave er fladere som aldrig før.. ad..


i want fat on zeh belly!! ;___;

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Citat fra turen i tog fra ringsted til valby


Panda: *w* *spotter Baby* hvor er hun bare sød <3>
Emma: ja han er rigtig sød ~
Panda: ..................
Babys mor: .............

Panda: ... ja emma.. det er så en pige...

Baby: *har både sut og hagesmæk i lyserød hvor der står KLARA på*

-------------------------------------------------------------------------------------------------
(sorry for det dårlige billede, men jeg er ikke spor fotogen og det var det eneste billede hvor jeg ikke ligner en struds eller skildpadde)


vi var gruppe nummer 6 til cosplayshowet. vi kan ses på youtube hvis man søger under genkicon 2010 cosplayshow. xD please grin ikke for meget af mig ~ jeg skammer mig nok i forvejen og jeg er let til tårer ~



-------------------------------------------------------------------------------------------------



Mig i løbet af connen




Fail Canada med amrikansk trøje på - Axis powers hetalia





Fail Matt - Death note




Asuka Langley - Neon Genesis evangelion







Amy rose - Sonic x


-------------------------------------------------------------------------------------------------



Panda is out.. for noow

2 kommentarer:

  1. Løgner da D: De er da mega smukke XD <3 De der kontaktlinse-dimser XD <3 Og du failede altså ikke på scenen XD

    SvarSlet
  2. omfg x'D tak i lige måde sweety, du gjorde også min con en del mere grinern end hvis du ikke havde været der : D Struds!
    Og whatever x'D det en baby! Som kunne lide mig T^T

    SvarSlet