All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

fredag den 13. august 2010

Fredag den 13!! (plus mere)

Man har ikke haft en dårlig morgen før man glider i et pindsvin!!!








Her har i mig igen. Dette indlægs var faktisk nøke planlagt og skulle handle om kærlighed og nogle særlige mennesker jeg gerne vil give den kærlighed de fortjener. men i stedet vil jeg først gå lidt amok med rage! *sadface*



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fredag den 13. klokken 05:30

Står op, vælger tøj, børster hår og slapper ellers bare af og gør hvad der skal gøres. pakker taske, laver morgenmad, spiser og ser på de små killinger på gulvet. cute. de er ved at æde hinanden i deres leg. pakker tasken igen og laver lækker madpakke. dog finde jeg ud af at det har regnet så cykelseddet er vådt og jeg får våd røv af at sidde på det.. Fuu..

Fredag den 13. klokken 07:10

Cykler afsted til busstoppestedet der ligger 2 km væk. efter 1 km punkterer min cykel og jeg må løbe mens jeg trækker cyklen afsted for at nå bussen. jeg når kun lige stoppestedet og bussen dytter og stresser for at få mig ind hurtigere. jeg kaster cyklen fra mig og løber ind i bussen og finder plads. da bussen starter, skifter dens nummer fra 313 ril 72... Fuuuuuuu...

Fredag den 13. klokken 07:11

opdager at det er den forkerte bus og klikker på stop for at komme ud... det næste stop er 6 km væk.. FuuuuuuUUUUuuu...

Fredag den 13. klokken 07:20

Springer ud af bussen og ser mig om. fedt. jeg er på viborgvej. en meget trafikeret vej med masser af lastbiler og intet fortov. og så er der 1 meter høj græs på hver side. ringer min telefon hæs for at få fat i min far så han kan redde mig. intet svar.. FUUUUUUUU



Fredag den 13. klokken 07:40

giver op med at få fat i den gamle og begynder at gå/løbe tilbage. intet fortov så må gå i kanten af vejen og bilisterne tager ikke hensyn til gågængere. bliver dyttet af og væltet to gange af trykket fra når en lastbil kører forbi. FUUUUUUUUUUUUUUUU



Fredag den 13. Klokken 08:20

Går stadig på viborgvej... glider i et påkørt dødt pindsvin.. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU



Fredag den 13. klokken 08:55

Løber for at nå den næste bus i fårvang.. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Fredag den 13. klokken 10:00

Når ind i klassen... 2 timers fravær.. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!

Godmorgen Pernille!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mere orker jeg ikke i dag D: jeg er virkelig ked af det og denne dag er bare dum.

3 kommentarer:

  1. You seek medical attention?? . Im On the job! >:3

    SvarSlet
  2. oh my dear sweet lord! LORTEDAG! x'D don't worry sweetheart, jeg har en hel pakke kinderæg med dit navn på

    SvarSlet