All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

mandag den 4. oktober 2010

''Screw you guys''



''Im going home'' ~

De sidste par dage har været ret stille og rolige. Jeg har været til min fætters fødselsdag, spist blå banankage, leget med min lille kusines legoklodser, mødt en masse gamle venner igen

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Min weekend er gået sådan her


Fredag: Jeg tog tidligt hjem fra skole og brugte det meste af aftenen på at tegne (smågaver til de folk omkring mig), set flere afsnit af serien Rainbow, spillet robot unicorn attack og ellers bare slappet virkelig dejligt af. Det er rart at have lidt tid for sig selv engang imellem, specielt fordi jeg vidste at jeg både skulle til min fætters fødselsdag og til filmaften hos min veninde fra pskologiholdet senere på aftenen. Jeg endte med at gå ret tidligt i seng for at have nok energi dagen efter.



Lørdag: lørdagen blev brugt fornuftigt. Jeg tog til min lille fætters 8 års fødselsdag og hyggede virkelig med min sæster og min kusine Line. De er begge på efterskole og det var så dejligt at hører om deres oplevelser

Senere til fødselsdagen blev der serveret blå banankage og min fætters mor bad mig om at underholde den 5 år gamle kusine indtil hun blev træt. Det førte til 4 timer med hendes lego, på gulvet i hendes lille prinsesse værelse ~ god i love lego!!

endnu senere på aftenen blev jeg læsset af hos min veninde fra psykologiholdet, da hun holdte filmaften. jeg nåede lige at se slutningen af en film kaldt 'feed' og jeg fik lov at låne den med hjem for at se det hele. jeg fik også set både 'final distanation' hvor jeg næsten ikke skreg og rocky horrer picture show. GOD jeg elsker mænd i dameundertøj!

Til denne filmaften mødte jeg også min kode gamle børnehave ven Mathias- og GUD hvor var det godt at se ham! han er godt nok blevet høj D: han var mindst 2 meter!!


Søndag: AAaaaHhh.. Søndag.. hele søndagen stod på Doitsu, Madlavning, laaangt varmt bad, det var bare mega lækkert!! ~ Mikki og jeg vi råhyggede os virkelig, vi så filmen feed som jeg gik glip af dagen før, og GOD hvor var den bare ulækker! ad ad ad ad ad!! men er glad for at jeg fik den set da den også var ret interessant, specielt fordi jeg syndes at fedt er smukt.. dog var dette lidt for meget af det gode... ALT for meget.. men vi så senere the 6th day bare for at komme os over klamheden, gik tidligt i seng og puttede til næste morgen ~


-------------------------------------------------------------------------------------------------


I dag efter skole fik jeg en besked fra en sød pige som spurgte mig om jeg ville prøve noget outfit snask, og det ville jeg ikke sige nej til, så da jeg fik taget mit sammen, greb jeg krøllejernet og kastede mig ud i noget Random-Fairy-Kei-Decora-snask ~

~Fail outfit is fail ~

(but it was fun)

See ya ~

Panda is out of here


1 kommentar: