All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

mandag den 18. oktober 2010

Syning..



Sorry jeg ikke har skrevet herinde i laang tid (not that i think you guys even care xD) men jeg har været travlt optaget af at sy, have stress, sy, købe ind, spille fallout 3, sy, få stress over syning' kaste op over stress (i fallout), købe mere ind, sy, sprætte det hele op og starte forfra.


Cosplaying is Serious business


jeg ville ønske jeg havde noget vildt interessant at skrive om, men det er desværre ikke tilfældet. Dog har jeg fået snakket med en gammel ven, som meget snart fylder år *wave flaaag* Men ellers har mit liv de sidste 2 uger kun bestået af de øverste ting. jeg havde dog aldrig troet af at sy kunne være så stressende -__- jeg river mig i hret, løber rundt i cirkler og kaster op over bare stress xD og det er selvom jeg faktisk kun havde fået klippet stoffet ud på det tidspunkt.
og det gør det hele endnu mere stressende at jeg bliver ved med at skulle ind i stof'forretningen og købe de ting som jeg har glemt -__- de ved faktisk hvem jeg er nu, og kender alt til protjektet fordi den gamle dame ved disken altid vil snakke.. hun er nu meget sød ^^


....jeg må virkelig lærer at gå i gang noget tidligere...


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis alt går efter planen, skulle Doitsu og jeg gerne lave en del fanservice til J-con. vi skal nemmelig være Italy og germany ~ (hvis jeg da nogensinde bliver færdig, og mikkis skide wig vil fungere xD)




Nu vil jeg få mig noget søvn ~ jeg skal tidlig op og købe noget stof som jeg glemte.

Panda is out of here





Ingen kommentarer:

Send en kommentar