All around the cobler's bench, The monkey chased the Weasel, The monkey thought it was all in fun, POP--- Goes the weasel!

torsdag den 4. november 2010

Streeeess!!


Jeg har dårlig samvittighed. Jeg har haft meget at skrive om, men valgte at skubbe min blog til side på grund af stress.



Jeg er bare ikke god til at håndtere stress, bliver virkelig syg og ender somregl med af få mavepine, hovedpinem kvalme eller som denne gang: pludselig smage blod i min mund når jeg hoster. Jeg tror umuligt at det kan være sundt, så derfor har jeg se sidste par uger bare slappet kedeligt meget af uden at gøre noget der krævede hjerne x_x


Venner, syning, cosplaying, sund fornuft, min blog, lektier.. alt det er blevet pinligt meget overset ;__; IMMA' SO SORRY FRIENDS!!


Blog: *stirre olmt på mig fra computeren af* feeeeeed meeee

Panda: FUCK AF ;___;!!!! *kaster mere blod op*


___________________________________________________________________________

så de sidste 3 uger har ikke været så spændende D: Jeg giver syning, Dagene til J-con og fallout 3 skylden for min stress. Damn that yummy game!

I spillet er du datter af en doktor i en bombarderet verden, du kan skyde zoombier, snakke med folk, jagte raiders, købe slaver, drille super mutants, redde verden, ødelægge, stjæle fra folks lommer, riste folk med en 'shishkebab' og meget meget andet D: det kan helt klart anbefales. dog ikke hvis du ikke kan lide shock, eller i forvejen har stress ^^''






Her er en lille trailer ~

_____________________________________________________________

Jeg fortæller mere om min tur til j-con når jeg har fundet de rigtige billeder, og jeg har også en shitload af lektier nu ^^''

Panda is out for now

2 kommentarer:

  1. Tell meeee!! T^T Det ser ud til at ha været så fedt!

    SvarSlet
  2. imma dissappointed in UUUUUUUUUUUUUU!! (eller nej, glæder mig til weekenden!! ^ _^)//)

    SvarSlet